دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر:

«دفاع مقدس» جوشش غیرت و  مقاومت ملت ایران در برابر تعرض و تعدی است

جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با صدور بیانیه‌ای با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره دلاورمردان عرصه جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
کد خبر : 214945

به گزارش خبرنگار آنا، در این بیانیه آمده است:


بسم رب الشهدا والصدیقین


تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، بیانگر عزت و ذلت ناپذیری اسلام است.


31 شهریور سال1359 یک تهاجم وحشیانه و ناعادلانه به منظور ضربه‌ زدن به انقلاب عظیم اسلامی از سوی رژیم بعث عراق اما از طرف نصف جهان به کشور عزیزمان صورت گرفت. ملت ایران در این دفاع با تمام قوا از گنجینه‌های ارزشمند اسلام دفاع کردند. در این دفاع، جان و مال همه مخلصان درکف دست قرارگرفت تا وجبی ازخاک گهربار ایران به تاراج نرود. دفاع مقدس جوشش غیرت، وحدت و مقاومت ملت ایران دربرابر تعرض و تعدی است. جوششی که در آن به همه دشمنان گوشزد کرد که سزای دست درازی به سرزمین علوی چیست؟


هشت سال دفاع سلحشورانه از کیان ایران، یکی از حیاتی‌ترین برهه‌های تاریخی این ملت است. هفته دفاع مقدس آغاز ایثار زنان و مردانی است که خالصانه همچون هفتاد و دوتن از یاران اباعبدالله دربرابر ظلم وتعدی ایستادند. در هشت سال دفاع مقدس، حسین گونه‌ها، ابوالفضل گونه‌ها و قاسم گونه‌هایی داشتیم که دلیرانه جنگیدند و درس آزادگی دادند.


جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزون بر گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره دلاورمردان عرصه جنگ تحمیلی را گرامی می دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب